Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде са Феновете ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Къде са Феновете ????

    Тука има ли хора с 164-ки с Чип-Тунинг или разни турбинирани(бензинови рабира се).Не сам прочел нищо за бутана 164-ка. Знаете ли тези с Голфовете и БМВ-тата кви са луди. Слагат олекотени маховици, Турбо-та, MEGASQUIRT , сменят си картата на запалването, слагат по-големи двигатели. Чувам за разни турбо изпарители.

    Аз мисля че предаваме фонта и като ни изпреварват 20 годишни VW и BMW нямаме основание за да се ядосваме, защото не сме направили нищо по въпроса.
    Alfa164 T.S 148++ HP
    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

  • #2
    Защо си мислиш, че ни изпреварват? Ние и така сме по бързи с алфите.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Venci
      Защо си мислиш, че ни изпреварват? Ние и така сме по бързи с алфите.
      Ето така като подценяваме врага -изоставаме.

      Първоначално публикувано от Alfaracer
      Аз мисля че предаваме фонта и като ни изпреварват 20 годишни VW и BMW нямаме основание за се ядосваме, защото не сме направили нищо по въпроса.
      Alfa164 T.S 148++ HP
      Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

      Comment


      • #4
        Те ги слагат щото нямат или достатъчно мощност или добро ускорение.При нас има и двете и на практика се обезмисля.Според мен по-важно е да имаш добра скоростна кутия и купето да е леко,отколкото мощен двигател.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Като става въпрос за скоростни кутии ще взема да позамълча аз с моите трансаксъли. Хи хи... Не ги позценявам. Освен всичко те не са ми интересни. Да правят каквото искат.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #6
            таз кола наречено алфа ромео 164 v6 TB е направо чудо
            1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

            Comment


            • #7
              хахахааххаа да да да !!!!!!!!!!!
              то тея с голфовете ги остави те не са в нашия клас!
              нека сравненията да са с BMW520 do 530 и въобще с големите колици ,ако ще се сравняват с Алфа164!
              гарантирам 200% че BMW520 не може да си хване точка срещу 164супер 2.0 !!!!!!!!!!!
              Alfa Romeo 164 Super T.SPARK

              Comment


              • #8
                па кво да говорим за 164 3.0 с такава направо всички ще ги кача на............................,на шейната де, на дедо им КОЛЕДА
                Alfa Romeo 164 Super T.SPARK

                Comment


                • #9
                  grigor неговата я бута често

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Boby
                    Те ги слагат щото нямат или достатъчно мощност или добро ускорение.При нас има и двете и на практика се обезмисля.Според мен по-важно е да имаш добра скоростна кутия и купето да е леко,отколкото мощен двигател.
                    Ако си мислиш че 0-100 за 10сек е добре жестоко грешиш.Виж 6.5 сек е доста по-добре.Ти докато дигнеш 100 другия ще е с 180км/ч
                    Казвам това защото в Русе има едно БМВ 2.0 шестак с турбо трябва да разуча точно модела но е на 15г поне.
                    И също че се гоних с един Кадет GSI без да е бутан направо ме изяде с парцалите.Никога не ме беше изпреварвала кола с толкова много на старта.
                    Друг познат имам с олекотен GSI който твърди че ги прави за под 7 сек 0-100км/ч, има и документ защото е спечелил някакво официално първенство за Бълагрия през 2005г .
                    Alfa164 T.S 148++ HP
                    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                    Comment


                    • #11
                      Е ти ако си тръгнал да се дърпаш в В6 турбо нямаш никакъв шанс каквото и да правиш. Като искаш да го дръпнеш вземи си 164 2.0 Турбо и се дърпайте.На твоя познат Опела с годините сам се олекотява!Купето му сигурно вече тежи 800-900кг. може и по-малко.Направи си основен ремонт на мотора,сложи си един чип като искаш и мисли за друга скоростна кутия.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от alfaracer
                        Първоначално публикувано от Boby
                        Те ги слагат щото нямат или достатъчно мощност или добро ускорение.При нас има и двете и на практика се обезмисля.Според мен по-важно е да имаш добра скоростна кутия и купето да е леко,отколкото мощен двигател.
                        Ако си мислиш че 0-100 за 10сек е добре жестоко грешиш.Виж 6.5 сек е доста по-добре.Ти докато дигнеш 100 другия ще е с 180км/ч
                        Казвам това защото в Русе има едно БМВ 2.0 шестак с турбо трябва да разуча точно модела но е на 15г поне.
                        И също че се гоних с един Кадет GSI без да е бутан направо ме изяде с парцалите.Никога не ме беше изпреварвала кола с толкова много на старта.
                        Друг познат имам с олекотен GSI който твърди че ги прави за под 7 сек 0-100км/ч, има и документ защото е спечелил някакво официално първенство за Бълагрия през 2005г .
                        значи моя паметник с оригиналния си двигател с леки доработки и без олекотяване даваше около 7.5-8.0 от 0 до 100 км/ч сега е леко по добре вече ) а ти ако искаш да видиш старт ела да те премеря с бабката да видиш наистина колко много ще те изпреваря на старта а тоя с бмв-то го остаи то е бавно едвам даа 14 сек на 400м

                        Comment


                        • #13
                          За кадет ГСИ съм съгласен че е голям звяр.Ама както казва Боби за килата си е абсолютна истина няма две мнения.И аз другата година моито БМВ ще го пипам ама не за некви светофарни гонки ми за максимална.Сега съм посабрал достатъчно чаркаляци от М3 Е36 и на пролет трябва да го изкарам от гаража защото сега е зазимено разбира се и да изцедим още 40 коня и става убиец.Пък тия с голфовете са опасни.Ако разбира се са истински голфаджии много ядове могат да съсдадат.В Германия са ме правили смешен голфове и корадота.ГОЛФ VR6 4x4 със малка турбинка и става 225 коня.Върви го гони ако щеш и със 164 Q4 230 коня пак няма стиганка.Тука в България верно че такива идиоти рядко срещат ама ги има и не казват.Докато си се усетил и оня вече го нема.Аз така се дървих на един с голф 2 КР аз бях с алфата и тоя пича много бързо ми показа да не си играя с него че съм му далече от категорията.
                          BMW E36 328CI 04.1998 - 230 кончета, 6-степенна скоростна кутия от Е46 330 и шпер-диференциал
                          ALFA ROMEO 155 2.5TD 12.1995 - много скъпа вече тая нафта
                          BMW E36 320CI 02.1995 - абе става

                          Comment


                          • #14
                            Вижте кво голфарите са лекички, ГСИ-то и то е лекичко а ако е пипнато си е сериозна сила, може би за гонка това е класика ако си е пипнато как си требе..............обаааааче от собствен опит зная че на магистралката всички тея страдат и развинтват колите за около 4-8 км. ами после малко има са цифричките на километражите хахахаха, малко са колите които държат дъъъъъълго ама дъъъъълго време на максималка като наште зверчета и още повече като писне турбинката малииии като дива котка а след това се усмихваш на нещастните физиономиии от твоята дясна страна и просто смачкваш газта как си требе след 4500 гири ускорението е чудовищно /поне при мен е така/
                            AR 164 V6 turbo I.E.

                            Comment


                            • #15
                              Темата много се ироди. Идеята беше къде и кои са тунингованите коли. Но все пак. Ако ще говорим за Кадети, Корси и голфове, то тогава нека да се мерят с кола от тяхния клас, а именно 33.
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment

                              Working...
                              X